Herkese iyi geceler 5 ay önce sezaryen doğum yaptım ve bu ay ilk adeti gördüm biteli 3 gün oldu ama dün ve bugün kahverengi az bi akıntı geliyor.İnternetten baktığımda rahim ağzı kanseri falan bisürü yazı aklımı karıştırdı normal mi varmı bunu yaşayan?