Benim başıma geldi 4 aylık oğlum ilk bi sabah kalktım bezinde kırmızı leke vardı hemen dr götürdüm yetersiz beslenmeden olduğunu mama veriyorsam kesmemi sadece anne sütüne devam etmemi söyledi sadece emziriyorum su vereyim mi dedim yok verme dedi baktım çocuğun idrarıda kokuyor bende su vermeye başladım (hayat su veriyorum çeşme verme başlarsan ) her 2 saate bi 4-5 tatlı kalığı içiriyorum valla düzelmeye başladı havalar sıcak terliyorlar sıvı kaybı oluyor ondan su vermeye başla eğer yeni başlıcaksan sen çay kaşığı ile başla bi kaç gün sonra tatlı kaşığı olarak ver