Bebeğim 8 aylık 23.30 dan beri Bi midesi kalkıyordu uyku arasında sebebsiz sonra 24.00 da kustu Bi kere elini yüzünü yıkadım tekrar uykuya daldı 10 dakika sonra tekrar kustu Bi kez daha ama şiddetli Bi kusma oldu ikisi de. Akşam ek gıda vermedim sadece beni emdi. dışarı çıkarmıştım bugün biraz güneş vardı şapka vardı aslında ama sıcaktan kusmuş olabilir mi hemen gidim mi hastaneye Bi sıkıntı var mıdır yoksa takip edip beklim mi . Yada mide bulantısını ne alır kusmasını ne durdurur yardımcı olur musun lütfen