Hanımlar bilmeyenleriniz için söylemek istiyorum bebeklerinizin süt ürünleri alerjisi var sa devlet tarafından karşılanan aptamilin hipo alerjenik maması bulunmakta. Normalde fiyatı 250 tl civarı ama bebeğinizin alerjisi olduğuna dair doktorunuzdan rapor alırsanız hiçbir ücret ödemiyorsunuz. Bilmeyenler varsa lütfen yararlansın benim bebeğim normal mama içince çatlayacak gibi oluyordu hayatımız kurtuldu