busrasilra14 Kizlar merhaba yapanlara sorum su. Altına hindistan cevizimi biskuvi mi konur bide gercekyen o sekilmcikiyou dolapta cok mu dinlendirmek gerekir?
elifhanimm busrasilra14 acilse 1 saat dinlendiriyorum dolapta bazen hindistancevizi bazen fındık bazen bisküvi açıkcası elimde ne varsa onu koyuyorum
GameOver busrasilra14 ben hindistan cevizi ile yapıyorum dolapta ne kadar bekler donarsa şekil almasıda okadar kolay oluyor
Aselbuk busrasilra14 altina strec varsa yay altina usutune hindistancevizi dok muhalebesini kakaosunu dok son olarak 2 saat dolapta beklet sonra kesip strecle sar ben oyle yapiyorum hem tepsi batmiyo hem sekili duzgun cikiyo
busrasilra14 elifhanimm hamgisiyle daha güzel oluyor acaba benim acil degil. Bir gece onceden yapabilirim. Birse biskuvi peribor olandan mi