Doğum yapalı 25 gün oldu. Dikişlerimin ipleri yani düştü. İç ve dış çok dikisim vardı. Dikişlerimin en sonuncusu değişik görünüyor kanıyor ve sanırım iltihap var emin değilim tabi. Yaşadığım şehirde 3 hastane var biri özel. 27sine kadar hiçbirinde randevu yok. İki hafta var nerdeyse randevuma. Açılmasından çok korkuyorum. Başına biyel birşey gelen önerisi olan varmı 🙏🙏🙏