Canselbdz 10 gunluk bebegim bugüne kadar her emzirmede kakasini yapardı. Bugün sadece 3 kere yapti normalmi
Canselbdz Cansucp zeytinyag içirdim yapmıştı ama yapmaması gayet normalmiş aslında bebek huzursuz degilse