isimsizbiranne buzlukta sadece bi poşet sütüm var iki buçuk aydır duruyor ama içirmeye korkuyorum bir şey olur diye çünkü poşetin yarısını sağıp iki gün buzdolapta beklettim sonra tekrar sağdığımı onun üstüne döktüm karıştırdım direkt buzluğa attım 2 buçuk aydır duruyor bebem ilk doğduğundaydı kolostrum sağdım sapsarı rengi bide mastit olmuştum o yüzden sağdım saklama poşetlerinden bi poşet ful dolu onu atmalı mıyım içirmeli miyim atmaya kıyamıyorum içirmeye de korkuyorum
Yasemin38 isimsizbiranne kapatılmış poşeti açıp tekrar üstüne koyup kapatmak uygun olmuyor. Bence vermeyin
Yesimmila isimsizbiranne ben ilk zamnlar 30 cc sagip 3 gun biriktrip buzluga oyle atyordum aksamdan cikar cozulsun kokusu kokmus gibiyse verme ama degilse verebilirsin bence ben cok yaptip cok sukur birsey olmadi su an 7buck aylik ve calisiyorum hala biriktirip atiyorum buzluga birsey olmuyor zaten buzlukta 3 ay kalma suresi var gec olmadan cikarip ver yazik ilk sutun birde..
cilemm_karasu isimsizbiranne Anne sütü saklama da 3 saat, 3 gün , 3 ay kuralı geçerli oluyor herzaman . Oda sıcaklığında 3 saat , buzdolabında 3 gün, buzlukta 3 ay kadar muhafaza edebilirsiniz . Henüz zamanı var çıkarıp içirin bence bebeğinize …
isimsizbiranne Yasemin38 poşete değil sağdığım biberonda durdu iki gün normal dolapta dondurucuda değil sonra bidahaki gün de sağdım dolaptakiyle birleştirip poşete koydum buzluğa attım yine de sakıncalı olur mu
Mbal Yesimmila merhaba son postuma bakarsanız bir yazı paylaştım. 9-12 ay arası buzlukta kalabiliyor sütler. Aklınızda bulunsun. 🌷
Yesimmila Mbal bunu ogrendigim iyi oldu ihtiyacim olabilir tesekkur ederim. Su an 1 ayi gecmeden donusumlu kullaniyorum ancak yetiyor.
Mbal Yesimmila ben de sağarak besliyorum. Emzirme bitirmeye yakın stok yapacağım gittiği kadar da oradan kullanmak istiyorum. Rica ederim ne demek. 🌷