Kızlar çocuklarımın yaşları yakın olsun, ilgi alanları ortak olsun, ikiz gibi büyüsünler, oyun arkadaşı olsunlar diye hayal ediyorum hep. Oğlum 9 aylık ve son günlerde 2.çocuk fikri sık sık aklıma gelmeye başladı eşim de avantajlarını konuşunca ikna oldu. Bu konuyu deneyimlemiş annelerden fikir istiyorum, çok mu zor, iyi ki mi diyorsunuz keşke mi???