AselinAnnesiiiiii Özür dileyerek kızımın bugünkü çişli bez resmini paylaşıyorum. Neden bu renkte olur? engeksiyon desem daha yenilerde tahlil oldu temiz çıktı. Bebeğim üç aylık ve su ver diyenler oluyor
bitterdelisi244 AselinAnnesiiiiii canım susuzluktan. bzıımkıde boyle oldu doktor dedi su ver eger bezı lekelıyse su ver dedi havalar cok sıcak gerçekten
Neslihan1903 AselinAnnesiiiiii idrar tahlili yaptır idrar yolu enfeksiyonu olabilir bol bol emzir bizimde böyleydi idrar yolu enfeksiyonu çıktı bol bol emzir dedi doktor
MERAL58 AselinAnnesiiiiii ne marka bez kullanıyorsunuz? Belki bezden olabilir bazı bezler de koku bile oluyor renk bu tipte oluyor. Örnegin prima bezde genelde koku olur. Tahlil de Bi şey çıkmadıysa bezden bence.
bitterdelisi244 plakayerli 4 aylık falan sadece anne stü verıyorduk doktor genede su ver dedi havalar cok sıcak ver yani yazık gunah
Zeyzeytu Bnm bebeğimdede olmştu. Az miktar enfeksiyon çıktı ama en önmlisi sıvı kaybı demişti doktorumz
Rabiasya21 AselinAnnesiiiiii Su verme diyenler halt etmiş ben kızım 3 aylık 2 aylıktan vermeye başladım 2-3 çay kaşığından boğulacak ya da zarar görecek değil. Vermeni tavsiye ederim
muhanne AselinAnnesiiiiii uyandıktan sonraki ilk idrara benziyor sıvı tüketimi ile alakalı. Emzirme sıklığını arttırın sıcak havalarda çok az su verilebilir
NilBensu AselinAnnesiiiiii merhaba huzursuzluğu var mi? Bebeğinizin bezleri genelde dolu dolu mu olur yoksa az mi yapar?
Yesillimon AselinAnnesiiiiii İshal ateş kusma varsa enfeksiyon olabilir.Arkadaslarin dediği gibi sıvı tüketimi az ise ondan da olur,su ver ben ogluma ilk dogdugu zamanlar da veriyordum hiç bir zarari olmadi.