barbiee olur öle calpol ver ama çay kaşığını doldursun yani minicik verme . Birde dr bana çok ateşlenirse 4 saat arayla ver çok şart gibi durmuyorsa 6 saati bekle demişti benimde bebeğim 4 aylık , bende 2 gün önce vurdurdum 37.2 ye çıktı calpolu alınca geçti