Mbal buzlukta sadece bi poşet sütüm var iki buçuk aydır duruyor ama içirmeye korkuyorum bir şey olur diye çünkü poşetin yarısını sağıp iki gün buzdolapta beklettim sonra tekrar sağdığımı onun üstüne döktüm karıştırdım direkt buzluğa attım 2 buçuk aydır duruyor bebem ilk doğduğundaydı kolostrum sağdım sapsarı rengi saklama poşetlerinden bi poşet ful dolu onu atmalı mıyım içirmeli miyim atmaya kıyamıyorum içirmeye de korkuyorum