Yagmuur001 Evet arsızlık değil, ki arsız kelimesi de hiç hoş değil. 9 aylık bebek, tam fiziksel atak yapacağı dönemler, dişlerde var tabi. Bebekte fiziksel ve mental gelişim huzursuzluk yaratır, farkında olmadığı için tek tutunacağı dal en yakınındaki annesi. O yüzden anneye çok düşkün oluyorlar belli dönemlerde. Anne kucağında olmak rahatlatıyor. Meme zaten bebekler için en büyük rahatlama aracı. Ne zaman atak haftaları bitiyor o zaman anneyi biraz daha rahat bırakıyorlar.