Adaozge Kızlar selam. Sezeryan doğumdan sonra ayak baş parmaklarınız tırnak batması gibi olup şişti mi ? Genelde olabiliyormuş sanırım.
Teemo07 Adaozge ayaklarım patlayacak sandım 1 hafta içinde indi. Ama hala ara ara ödem topluyor. Önceden böyle bir sıkıntı yaşamazdım. 🤷🏻♀️
Yusufsibel Cok denk gwldim hatta birak parmaklari terlik bile giyemiolardi ama bende oldum cok sukur oyle bisi olmadi iniyor o sis merak etmeyin
Miniknur Benim 5-6 aylıkken başladı. 9 aylık oldu yine oldu. Kenarlardan şişiyor kızarıyor. Antibiyotik verdi geçti. Şimdi başka parmağımda çıktı:/ vitamin de verdi tırnak için. İçiyorum bakalım nolcak
Adaozge Doğum yapalı 4 ay oldu ayak baş parmaklarımn ikiside kızarık ve.şiş sanki tırnak batması gibi kısa sürede geçer umarım