Ya analar Allah aşkına bi akıl verin. 38 günlüğüz. Doğduğu ilk günden beri gece uyurken çocuk hırıltıdan duramıyo sinirleniyo uyanıyoru. Artık hırıltı da değil, hakur hukur ediyo burnu.
nazalnem, stremiar, xlear, buhar makinesi, serum fiz her şeyi kullandım.
çok üzülüyorum yavruşum uykusundan sinirlenip uyanıyo 😔