Rzaeymn_annesi Ben sezeryan ile dogum yaptim ve gobegim kaldi cok sinir bozucu bir durum benim gibi olan arladaslar varmi acaba
Papatyammmmm Rzaeymn_annesi Bn de 2 gun dur maydonoz suyu içiyorum sabah akşam yediklerinde dikkat ediyorum bol su maydonoz suyunu içince sütümde arttı ama bi zararı olir mi diye dusunuyorum
Merve4694 Rzaeymn_annesi Benim de vardı ilk başlarda canım mekik çektim günde 20 defa çok faydasını gördüm ve kesinlikle termal korse takmanı tavsiye ederim ve bol spor ve bol su. Yemene içmene de dikkat edersen hiç bişeyin kalmaz inşallah
Can76 Rzaeymn_annesi Ben vardım ✋tam umudu kesmişken diyetisyene gittim ve leslie tanıştım hayatta gitmez dediğim sezeryan karnından 4 kilo yağdan vererek karnım i genç kızken ki karından bile daha iyi hale getirdim🤗
Kuzeyinannesi94 Ayni sorun bende de var oglum suan 2.5 aylik dikkat ediyorim ama ilerleryen zamanda biyerde gordum soguk ayran corbasi 2 saatte bi iciliyomus dukan birasi icicem gunluk ve leslie yapmayi dusunuyorum insallah basarabilirsem ve bide 2.5 litre su icine cubuk tarcin koycam
Adababy Kuzeyinannesi94 hem dukan birası hemde tarçınlu su ağır gelir. Bende 7 ay önce sezaryan yaptım ve 2 haftadır spora başladım chole ting 30 günlük challenge programı var bide herşey yiyorum ama azar azar yiyorum sadcee ekmek tuz ve şeker tüketmiyorum 2 haftada üst karnım çizgileri çıkmaya başladı çünkü sabah 8 de uyanıp aç karnına sırf 10 dk karın eritme hareketleri yapıyorım geri kalan 20 dk tüm vücut çalışıyorum sağlıklı kilo veriyorum ama vücudumdaki o sarkıklık ve buruşuk görüntü gitti sadece toplu bi karın geldi bacaklardaki selilütüm yok oldu lütfen sağlıklı kilo verin ki verdiğinz kilo geri gelmesin🥰
Rzaeymn_annesi Papatyammmmm aynen bunu bende yaptimda ama bende korttum biraz tehlikeli maydonuzun suyu
Kuzeyinannesi94 Rzaeymn_annesi etkisiz gibi ama yuruyus onemli ve baya adim atiliyor zaten ev isi cocuk yorucu baya benim icin en ideal spor leslie
Hllakca Ben normal doğum yaptım yine göbegim var fazlasıyla doğumdan sonra hiç kilo vermedim diyebilirim şuan bebeğim 4 aylık herkes 6 aydan sonra verirsin diyor kafama takıyorum çok fazla şimdi 6 ayı bekliyorum umarım milletin dediği gibi 6 dan sonra vermeye başlarım yeşil çay içiyorum
Zekzek Uyanır uyanmaz 2 bardak su iciyorum sonra kahvaltı,kahvaltı harici ekmek yok öğlen bir çorba ya da meyve,akşam Allah ne verdiyse ekmeksiz yiyorum 52 ile hamile kalmıştım şuan 51 im sezeryan göbeğinde kalmadı şükür yemeyince veriliyor🤭🤭