Kızım hastaydı kusuyordu hapşurma öksürük fln vardı az az calpol verdim geçti ama 2 gündür tek gözü yaşarıyor sonra çapak oluyor yapış yapış bişey oluyor yarın geçmesse doktora götürcem süt damlattım 2 gündür emzirirken biraz düzelir gibi oldu neden olmuş olabilir cevremdekiler hastalandığı için üşütmüştür diyo internette araştırdım aglarken gözünden yaş akmıyor kanalları acıldıgı için yazıyor siz yaşadınız mı bu durumu kızım 6 aylık