Eczaneteknisyeni Bebeğim 2 aylık abisi 14 kg yere koymuştum göğüs kafesine abisi birden oturuverdi üzerine düştü yani önce kızım ağladı uğundu sonra su verdim ve emdi nefes alıyo ama korkuyorum birşey olur mu
busgokalp Eczaneteknisyeni öncelikle çok geçmiş olsun inşallah bir şey yoktur.Lakin bunu biz bilemeyiz,doktora götürün bence.
Mervekaynak Çok geçmiş olsun bence takip edin bir morarma kızarma ıkınma tarzı bişey görürseniz doktora gidin burada kimse size bişey olmamıştır diyemez.. bir süre uyutmamaya çalışıp hareketlerini izleyin
tunosum Eczaneteknisyeni komşuya falan abiyi bırakabilir misin. Bak senin de kafan rahat etmicek doktora götürmeden. İçerde sorun olursa hemen anlamayabilirsin evde, götür de hepimiz rahat edelim
bicirik Eczaneteknisyeni geçmiş olsun inşllah birşeyi yoktur ama uğunur derecesinde ağlamış acil doktora gidin omurgasında falanda birşey olabilir
AloneMom Eczaneteknisyeni Allah korusun aldığı darbeden dolayı iç kanama geçirebilir.lutfen gidin doktora.
Poncito Abiyi de yaniniza alin birakicak kimse yoksa taksiyle hastaneye gidin. 2 aylik daha boyle bi darbe icin cok kucuk
Neslihan1903 Eczaneteknisyeni çok küçük bebeğin doktora gitmelisin kimsen yoksa ara ambulansı durumu anlat onlar gelir bakarlar gerek duyarlarsa seni öteki çocuğunla götürdüler hastaneye ihmal etme lütfen bir de beden su verdin
Bebegimm1 Bebegn cok kucuk 14 kilo agirligin altinda kalmis biz ne desek bos olur muayne ettirinn bebeginizi ins bir sey yoktur🤲
Hamileana Eczaneteknisyeni çok geçmiş olsun canım hemen doktora giturmelisin benimde 2 yaşında oğlum 50 günlük kızım var böyle bişeyden korkuma hep anakucagiyla koltuğa koyuyorum Allah korusun evladinizı inşallah bişey yoktur
NilBensu Eczaneteknisyeni cok geçmiş olsun ins biseyi yotkur mutlaka doktora gidin benimde benegim 7 aylık büyük kızım 4 yaşında yere koysamda kesinlikle tek bırakmam. Bilmeden sert saRilabilir üzerine düşebilir anlamiyorlsr cunku onlarda küçükler
Eczaneteknisyeni Gittim dr yeni geldim tomografi ve 3 kere kan aldı iki saat sonra yine kan alayım dedi tomografi de bişey çıkmadı kanda da bende bi daha vermedim zaten damarı zor buluyolar çıktım eve geldim çocuklarda perişan oldu bende tek başına perişan oldum
NilBensu Eczaneteknisyeni çok geçmiş olsun rabbim beterinden saklasın. BirseYi olmamasına Çok sevindim. Bebeklerin kan tahlili icin çektikleri eziyet nedir ya bir cozum bulamadılar çocukta bizde mahvoluyoruz 😞