Yelda35 Esssma71 alamazsın canım şey givi düşündün sanırım evlilik sebebiyle ayrılma ama doğumda öyle birşey yok istifa ettiğin an hakkını alamazsın
Ookaan Esssma71 doğum sonra alamazsın ancak çocuğunun sağlık sorunları falan varsa tazminat alıp ayrılabilirsin