Prensesannesi38 Bebeklerinizde iştahsızlık var mı kızlar neden oluyor bu aylarda bilen var mı mama bile içmek istemiyor 🙄
MugeAtlas Prensesannesi38 13 aylığız bu aralar iştahsız, daha çok su içiyor ve meyve yiyor. Bence tamamen sıcaklardan, bir de izmir sıcağı 🤦🏻♀️ sabah kahvaltısını yapıyor yine öğlen çok az yiyor, akşama da o gün çok hareketli geçtiyse ozaman yiyor.