Nergis24 Bence sizde sorun var. 9 aylık bebek Baba diyebilir , anne diyebilir , mama diyebilir. Gayette anlamını bilerek der. 19 ay fazlaca geç olmuş bence.
Elifatih25 henüz korkma canım. 1 yaşına kadar 2-3 kelimesi olsa yeter. Hem zaten farkında olmayacaksın birden çıkacak . 1 yaş kontrolünde doktoru anlamlı kelimesi varmı diye sordu. Anne - baba olsa yeter demişti. Oğlum çok şey söylüyor saydım iyi falan dedi. Ama bende 9 aylıkken konuşmuşum eşimde 10 aylıkken. Genetik bence.