Aliye_22 Bu forumun kötü yanlarından biri. Kendi kendimizi olumsuz etkileyebiliyoruz bazen. Mesela ben buraya üye olmasam eminim bazı konularda daha rahat olurum. Örneğin doktora gidiyoruz gelişimi kilosu çok iyi gibi şeyler duyuyoruz, seviniyoruz falan. Sonra buraya bakıyorum hiç de iyi değil bizimki diyorum.
Ama yine de olumlu yanı buranın daha fazla. Dediğiniz gibi çok fazla pinpirikliyiz 😬