Merhaba hanımlar.. aklımda sürekli düşündüğüm fakat karar vermediğim bir durum var.. benim bebeğim bugün tam 53 günlük. Gece veya gündüz kendisi uyanmadikca emdirmek için kendim uyandirmali miyim? Bir sarılık geçmişimiz var 4 günlükken hastanede yattık. Tecrübeli annneler yardımcı olabilur misiniz?kendim kaldirmali miyim kendi uyanmasını beklemeli miyim