Nurish Normal canım takma kafana. Benim oğlum da öyleydi. Hatta etraftan sürekli ellerini niye hep yumruk yapıyo falan diyolardı. Ama ben takmıyodum açıkcası. Aç olunca yumruk yapıyolar ellerini ama bazen açlıkla da bi alakası olmuyo. Oyun falan oynuyodum alkış yaptırıyodum ellerini açıyodum. Tutması için bişeyler veriyodum. Öyle öyle alıştı. Şu an 7,5 aylık alkış yapmayı öğrendi mesela. Ellerini yumruk yapmıyo artık zamanla düzelir 😊