Kızlar oğlum 2 yaşında bugün biraz ishal gibiydi sık sık kaka yaptı hafif ateşi ve halsizliği vardı bir gün önce çok fazla fıstık yediği için dokundu sanmıştım ama şimdi kakasında ara ara beyazlık gördüm kakası normal ama az az beyazlık var neden olabilir ?