Her çocuğun gelişimi tabiki farklı ama hala anne veya baba dememesine şaşırdım. Siz biraz araştırın en iyisi yanlış yönlendirmek istemiyorum ama benim oğlum 15 aylık herşeyi anlıyor ve anne baba kelimesi dışında da bir sürü anlamlı kelimesi var derdini anlatıyor artık resmen su istiyor mesela su diyor emzik nerde diyor süt istiyor yemek görünce yemek diyor benim diyor mesela annem bile diyor çoğu zaman o kadar hoşuma gidiyor ki o küçücük haliyle Allah herkese nasip etsin diyorum