Babeasya İsiliklere çare bulan var mı arkadaşlar kızımın her yerini isilik kapladı ne yapacağımı şaşırdım hamazinc sürüyorum yok bepantol sürüyorum Yok denize götürdüm bi defa yok geçmiyor ne yapmalıyım
gokmer Fito krem ve fucicord kremi karıştırıp sürün hemen geçiriyor. Doktorum önermişti bizde çok işe yaradı özellikle boyun kısmında
Brmnbk banyo suyuna kaya tuzu ekledim günde iki kere yıkadım sadece zıbın giydirdim uyurken üzerini örtmedim yıkadıktan sonra gül suyu sürdüm
Brmnbk Eger bunlar işe yaramazsa fenistil diye bir jel krem var yıkadıktan sonra onu sürün saatler içinde geçiriyor ama öncesinde vücudunun tepki verip vermediğini anlamak için az bi bölgeye uygulayın
deryaortac Canım dün bebeğimin boynunun altı terden fısır fısır sivilce gibi olmuştu annemle yıkadık kuruladik Bepanthol baby krem sürdüm bu günde aynı yaptın kırmızıligi geçti hafifledi bı dene istersen