Zeh2020 Ablam ilk dozunda nerdeyse yoğun bakımlık oldu.Yatağa düştü ne yeme ne içme hepsini atıyordu.İnanılmaz ağrısı olmuştu kemiklerim parmak uçlarım her yerim ağrıyor diyordu. Hastaneye yatırıcaktı dr kabul etmedi imza attıp çıktı. Çok ağır geçirdi yan etkileri 2. dozu olmıycak bu yüzden ama herkeste farklı oluyor .