cnsgrn benimde tam üç aylık oldu o günden beri değişti huyu. Emzik kullanıyoruz karnı tok olsa bile uykusunda emziği düştümü hemen ağlıyor, çabuk sıkılıyor o zamanda ağlıyor memeyi birini iyi emiyor birini bi bırakıp bi emiyor gibi yapıyor falan 😩 üç gündür zorladı dün 3 ay 2 günlüktü atak haftasındasınız huzursuzluk olabilir vs diye yazıyordu doğruymuş 😒 neyseki canları sağ olsun bugünlerde gelir geçer 😍