Kızlar maddi durumdan klima alıp takamıyoruz normal pencereler açık ama bu bez bebeğimi rahatsız ediyor nasıl bez bağlamalıyım terletiyor pişik yapıyor gibi oluyor sıcaklardan çok rahatsız her zaman kullandığım bez bezden değil sıcaktan oluyoo nasıl bir yol izlemeliyim