Nartanem Kızlar bebeğim 2 aylık 5300 kilosu, bana birwz düşük geldi çünkü 4 kilo doğmuştu.. emziriyorum mama da vermek istemiyorum.. kilo almasını nasıl sağlayabilirim? Acaba sütüm kalitesiz mi?
Esrabayrakdar Nartanem nie kilo aldırmaya calısıosunki cnm doktor normal diyosa sorun yoktur bence takip eden bi doktor var demi ? Sütün kalitesizi mi oluoki düşünme öle şeyler anne sütü gibisi var mı
AselZeynepli Nartanem ortalama aylik 600 gram alması normal benim bebeğim de 3.680 gram doğdu şuan 1 buçuk aylik ve kilosu 4.400 gram.bana doktorum haftalık 150 grm alması yeterlidir dedi bu da 4 haftada 600 grm yapıyor
Leylaturkel Nartanem lütfen biraz şükredin benim bebeğim 3 aylık 5100 kilosu yine de şükür sizin ki çok iyi Allah bağışlasın
seydaac Nartanem benim kızım da 2 aylık kilosu 5000 idi. Herkes zayıf diyor mama ver diyor ama doktorumuz gayet iyi olduğunu söyledi. Sağlıklı olması daha önemli kilolu olmasından. Bir ayda Ortalama 600 gr alması yeterli sizin bebeğiniz de almış maşallah üzülmeyin.
Ayseduru Benim kzıım şuan 2 aylık 5 kılo mama veriyorum sütüm kesildi ve aşırı hareketli doktorum gayet iyi dedi sağlıklı olsunlar yeter