Ayaz_deniz 10 aylık bebekte rota virüsü olur mu kakası sıvı ama günde 3 kezden fazla yapmıyor ateş kusma yok . Maalesef aşısını yaptırmamıştım
-Gizem- Ayaz_deniz geçmiş olsun bilgim yok ama doktorumuza sordum en çok ne zaman görülüyor diye 6ayla 1yaş arası en çok görülüyormuş. İnşallah değildir düzelmezse yarın vakit kaybetmeden hastaneye gidin sıvı kaybı olmasın💐
Kubra5657 Ayaz_deniz kaka tahlili yaptır canım ama dişten ishale benziyo sizinki benim bebeğim 11 aylıktı rota oldu ishal kusma ateş hiç olmadı ilaç vermedi doktor sadece reflör probiyotik toz verdi mamasına koy dedi halsiz olursa çinko yazarım dedi bol sıvı ver dedi hamdolsun atlattık bu şekilde ama sizin bebeğiniz muhtemelen ya üşütmüş yada diş çıkarıyor çünkü rotada koyu yeşil kaka kokusu ekşi gibi oluyor kusma oluyor nibszen ateşte eşlik edebiliyor ama hamdolsun bizde olmamıstı geçmiş olsun