Alyadua5 İyi akşamlar 10 gün oldu ameliyat oldum yarın kontrolm var size sormak istediğim alttan mı muayene edecek yoksa ultrason lamı bakacak
Ysg0 Alyadua5 ultrasonla bakıyor ama bana ultrasonla kırkım çıkınca bakmıştı. 5. Gün kontrolünde sadece dikişlerime bakmıştı. Bant çıkarmıştı falan.
Simiyy Öyle muayene mi ediliyomuş benimki bandı çıkardı iki hafta oraya kese yapma dedi gönderdi beni şuan bi sıkıntım yok 😅
Dmt-01 Alyadua5 beşinci gün kontrole çağırmıştı ultrasonla baktı içerde bişey kalmış mı filan diye mi bakıyorlar artık bilmiyorum baktı gayet iyi dedi dikiş yoktu zaten ona bakmadı ultrasonla bakarken görünüyodu yeri zaten
afrakevser Kızlar sezeryan doğum yaptım sinepal anestezi oldum 10 ay oldu doğum yapalı çok şiddetli bel ağrım var neden böyle oldu ilk defa 😭😭