Efem123 Kizlar bebeğim 3 buçuk aylık çok salyalı birde eli sürekli ağzında elini kemiriyor ve damagi beyazlar var sizce bu dış çıkartma belirtisi mi yoksa erkenmi daha
fatma_86 Efem123 benim oğlumda 3-3,5 aylıkken başlamıştı salyası arttı,eli sürekli agzında 5-6.aya dogru elini yumruk yapıp bogazına kadar sokmaya başladı😅6.ayda dişi geldi..En başta Dişin yerinş hazırlıyor demişlerdi,haklılarmış😅😁
Tibektas Efem123 Canım biz de 3 aylık başladık salya ve ne bulsa kemirme çabası kendi ve bizim parmaklarımızı emme isteği. Bugün 8 ay 4 gunluk ve ilk disimizi kasığa gelen ses ile anladıkk🤗🤗🤗🧿
Hatice_27 fatma_86 benim oğlum da aynı 3 buçuk aylıkken başladı şimdi 5 ay 10 günlük elleri hep ağzında ve biliyorum ağrı oluyor ne zamn çıkar ki acaba ve çıkınca rahatlıyor mu daha mı kötü oluyor
fatma_86 Hatice_27 benım oğlum yaklasık 6,5 aylık..Evde her yer salya içinde 🤣koltuk-halı üstümüz başımız🤣🤣salya bitmedı inlemesi oluyor, el devamlı agızda zaten,hafıf ates oluyor arada ..Dişlerin hepsı çıkana kadar Bitmeyecek bu durum dıyorlar 😱