Geceyildizi savunmuyorum tabi ki ama sosyal medyaya da güvenmiyorum, ulaşabildiğimiz bebeğimize iyi gelen mamayı vermek durumundayız herkes istediğini verebilir bebeğine, sanki hiç bisküvi çikolata yemiyoruz kendimiz de bebeklerimizi sakınıyoruz herşey rafta uzun kalsın diye koruyucu tatlandırıcı içeriyor malesef