Kızlar 3 gün oldu doğum yapalı. Oğlum babaanesindeydi ve 1 saat önce babası getirdi çok heyecanlıydım ilk defa kardeşini görecek diye ve sonuç hüsran 🙁 Çok sevdi kardeşini ve sürekli odaya koşup bebe bebe diyip bebeğin besigine çıkıp bebeğe bakmaya çalışıyor. Seviyor ama biraz sert seviyor sanki 🤦🏼♀️ kafasını sevmek isterken sertçe dokunuyor elini burnuna gözüne falan sokuyor ve beşiğini az kalsın devirecekti 🤦🏼♀️ Benim bebeği gündüz beşikte tutmam tehlikeli bu yüzden tavana asılan hamak besiklerden almayı düşünüyorum hemen başka tavsiyeleriniz varsa önerebilir misiniz? Böyle görünce gözüm korktu bu günleri nasıl aşıcaz acaba 😏