ipek39ela gece beslenmesini kesmeyi de diğerini de aslında 😁 benim kız emmiyor ama mama içiyo öğlen ve gece uykusundan önce bazen de sabah 7-8 gibi uyandığında mama istiyo. Çok zorlandınız mı beslenmeyi kesince? Ben uyanır bı daha uyumaz diye çok korkuyorum cesaret edemiyorum aslında, öncesinde çok uyku sorunumuz olduğu ve tek baktığım için. Su teklif etmeyi denedim ilk uyanışta su içerse ikincisinde mama vermeden dalmıyo uykuya, mamayı azaltıp suyu çoğaltarak verdim daha sık uyandı. Aslında açlıktan da uyandığını düşünmüyorum beslenmesi genel olarak güzel ama bilemiyorum işte nasıl yapacağımı 🤷