Merhabalar canım anneler çok çaresiz kaldım oğlum 15 aylık bi anda ateşi çıktı ve vücudunda yaralar olmaya başladı ateşini düşürdüm fakat yaralar fazla olmaya başladı doktora götürdüm test yapmadan ilaç yazıp gönderdi içim rahat etmedi devlet hastanesine götürdüm crp dediğimiz kanda enfeksiyon cıktı antibiyotik yazıldı bugün konuştuğum bu durumu yasayan bi anne antibiyotiğin hastalıgı yaraları azdırdığını söyledi ne yapacağım bilmiyorum 😞😞 yaşayan anneler burdaysa bana yardım edebilirmi