Merhaba anneler oğlum 6.5 aylık. Tam ek gıdaya geçtiğimiz zaman hasta oldu ishal üşütme oldu 😔 başta çok hevesli bir şeyler yemek istiyordu sonra sanırım ilaca başladığımız için soğudu şu an ne versek almıyor ağzını kapatıyor ya da çeviriyor 😔 muz bile yemek istemiyor bütün meyveleri denedim kafasını çeviriyor sürekli ne yapacağımı şaşırdım 😔 düzelir mi nasıl olur bilen var mı 😔 kaynanam da cici bebe vermeye çalışmıştı engel oldum diye şimdi eşim beni suçluyor orda soğudu yicekti çocuk diye 😔 yardım anneler nasıl düzelir 😔