Babyluna Kızlar benim bebeğim 3 aylık desteksiz uyumuyor uyusad cook uzun sürüyor ikimizde yıpranıyorx çarşfta 2 dk sallıyorm uyuyor hamak beşik alıcam önerileriniz var mı
homosapiens Babyluna ben kullanıyorum sürekli olmasa da bi ara uyumuyordu bebeğim kurtarıcı olmuştu şimdi emerken uyuyor bazen acil işim olunca hamakta uyutuyorum çok işime yarıyor bliss kullanıyrm ben
Deletedmom0099 Babyluna ben bununla çarşafta sallamaktan kurtuldum hemde çok kolay çıkarılıp takılıyor gittiğim yerlere götürüyodum arabayla gidiyosam https://www.hepsiburada.com/holmen-marmaris-bebek-hamak-pm-HB00000S5MO3?gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAADOiRoaRAZ8BYq3zufFVqxH-4fN38&wt_gl=cpc.6809.dsa.nelk.abo-bebek-odasi-mobilyasi&isFashion=true&gclid=EAIaIQobChMIoMmCxuTl8QIV0gN7Ch3y-Q-kEAAYASAAEgL8k_D_BwE
Yamanikomm Deletedmom0099 Ya bu tarz haman bende var biraey soracagim bir tarafa egimleniyormu bebeginiz yatarken