TalHa_14 İyi akşamlar kızlar yeni doğum yaptım 1 ay oldu hamilelikten önce ayak numaram 36 idi hamilelikte 38 numara oldu şimdi de 37 numara babet bile sıkıyor zamanla geçecek mi bilgisi olan var mı 🤦🏼♀️
GokturkAlp TalHa_14 Geçecek merak etme. Ödem topluyor ayaklar. Masaj yapabilirsin bolbol, kan akışı hızlanır.
Zhnce TalHa_14 ev sahibimin her doğumunda 1 numara ayağı büyümüş sonradan eskisi gibi olmadı dedi kadının ayağı 41 numara Ama benim 38di 38.5 oldu Smdi yine 38 normale döndü
MeryeminAnnsi TalHa_14 ben doguma kdr ayni giydm hahaa hani sisiyodu fln diyodm smdi ayaklarimi sıkıyor ayakkabi 6 aylik olduk gecmedi dhaa gecermi bilmem
bilbakalim Ben 38 giyiyordum hamileliğimin son ayı eşimin 42 numara ayakkabısıyla gezdim 😂 2 sene geçti 39 kaldı ayağım bütün ayakkabılarım küçüldü 😂