Tekrar alerjik besine maruz kalmazsa yüzde şişme gibi bir sorunla karşılaşmazsınız. Besin bağırsaklardan atılırken ishal olabilir bebeğiniz. Özetle, bağırsak tepkisi olabilir ve büyük ihtimalle olacak ama cilt tepkisi tekrar olmaz şu anda, müdahalesi yapılmış onun