Merhaba guzel anneler 🌸 40 gunluk taze anneyim belki cok erken diceksiniz ama psikolojik olarak cok kötüyüm catlaklarim gecer mi veya ne zamana gecer diye düşünmekten yoruldum vucudumu hic beğenemiyorum artık 😔 evimde esim dahi olunca sort giyinemiyorum utanıyorum bana belki demez ama icinden vucudumun kotu gorundugunu dusunur mu diye korkuyorum 🤦♀️ Bildiginiz bisey var mi bana da yardimci olun lütfen ❣