gozdeada07 merhaba anneler ben doğum yapalı 16 gün oldu ancak korse takabilicem geç mi kaldım önce onu sorayım, ikinci sorum da kaç gün takmalıyım gecede mi takayım sadece gündüz yeterli mi
Serapkocak gozdeada07 Ben 3. Gün takmaya başladım bebeğim küveze alındı şehir dışına çıkmak zorunda kaldım arabada sarsılınca canım yanıyordu sonrası ihmal ettim 1 ay oldu doğum yapalı birazcık kaldı göbeğim gider diyorlar ama pek ümidim yok keşke daha erken başlasaydınız daha fazla beklemeyin derim ben
gocebebirbayan gozdeada07 ben 5. gün takmıştım. Korsen yoktu anca 5. gün alabilmiştim. İkinci doğumumda hastane odasında takacağım. 40 ım çıkana kadar gece gündüz takmıştım ben. Arada çıkartıp az öyle dinlendiriyordum. Sonra tekrar takıyordum
gozdeada07 Serapkocak şu an taktım ama gece falan çıkarsam mı diye kararsızdım çıkarmasam iyi olcak galiba
gozdeada07 Daphnemom benım de çok az var kıyafet giyince gözükmüyor Bile ama takayım dedim inşallah geçer
Serapkocak gozdeada07 ben hala takmıyorum sanırım şikayetçi değilim göbeğimden :) aynen gece de kalsın çok rahatsız olursanız çıkarırsınız inşallah geçer millet dümdüz oluyor nasıl oluyorsa
Sanyamm Serapkocak hastaneye göre değişiyor sezeryan doğuma estetisyende girip fazla göbeği kesiypr doktoruma dedim dedi sağlıklı deil yapma
Serapkocak gozdeada07 ooo o zaten başlıca bela 😅 toplam 20 kilo aldım kalçam ve bacağım komple çatlak ona da yap aldım ama gel gelelim ki düzenli kullanmıyorum
Sanyamm gozdeada07 eder çünkü hamılelikte kullandkm baya kapanmadı oldu bıraktım dedım dogumdan sonra kullanacam daha ıyı