Merhabalar altı aylık bebeğimin idrarında kan tespit edildi bezinde pembemsi lekeler görüp hemen doktora götürdüm çocuk nefrolojiuzmanına gönderdiler ama bebeğim yanımda değildi sadece sonuçları için gittim ultrason istedi ona da iki ay sonraya verdiler bu konuda yardımcı olabilecek anneler var mı