Aselina0319 bizde yaşıyoruz mama verıyorum mamayı bile reddediyor kerata :))) bugün pediatristine götürdüm bunay böyle bir ay normal paniklemeyin geçer zamanla dedi bunay dişimizi sıkacakmışız ayrıca en uzun atak dönemlerinden birini yaşıyormuş bu ay