AseLBebek26 Yakın zamanda tadimlara başlıyoruz tadım ve ek gıda döneminde edinmem gereken gereç malzeme yada eşya önerileriniz nelerdir kizlar Yardımcı olursanız sevinirim
PortakalliKahve AseLBebek26 cam rende, silikon kaşık, silikon önlük, buharda pişirme aleti bunlar temel ihtiyaçlar. Ben buharda pişiriciyi almamıştım onun yerine az suyla haşlayarak yapmıştım. Bu kadar malzeme yeterli oluyor aşırıya kaçmak istemezseniz
Deletedmom0099 AseLBebek26 cam rende wee baby marka kaşık tabak ben normal evdekilerden kullanıyorum ama ileriki aylarda kahvaltısına çeşit eklendiği için bimden melamin tabak almstım bölmeli o iyi oluyo (30 temmuzda gelicek bime) e bebekten etkinlik önlüğü, tüm vücut giydirildiği için çok rahat oluyo. hiç leke tutmuyo ve 5 dakikada kuruyor cam rende buharda pişirme aparatı avent alıştırma bardağı