Herkese merhaba hiç uzatmadan dün başımıza gelen olayı anlatmak istiyorum. Kızım 2 aylık. 9 gündür kakasını yapamıyordu sonunda dün kakasını yaptı her şey çok normaldi her zamanki gibi neşeliydi. Daha sonra akşamüstü uykudan uyandığında ağlamaya başladı ve hiç susturamadım normalde hiç ağlayan bir çocuk değil ağladığı zamanda kucağıma aldığımda susar dün hiç susmadı kesintisiz 2 saat ağladı sonra nefesinde bi gariplik farkettim korktum annemi aradım annem geldi ve bu arada tabi beni hiç emmedi (sadece anne sütü alıyordu) sonra açlıktan ağladığını düşünerek buzluktan hemen süt çıkardık biberonla biraz zorlayınca içti ve uykuya daldı 15 dk uyudu ve yine ağlayarak uyandı bu sefer nefesi dahada kötüydü sanki balgam varmış gibi hık hık yapıyordu hemen hastaneye götürelim dedik ben çantayı hazırlarken annem kızımı sakinleştirmeye çalışıyordu bir an ses kesildi ve yanlarına gittiğimde kızım nefes almıyordu annem panikle ağzına üfledi ağzına üfleyince nefes aldı ama gözleri kayıp duruyordu bu nefes almama süreci çok uzun değil 10-15 saniye falan sonra yine aynısı oldu nefes almakta çok zorlanıyordu yüzü kararmıştı ağlamıyordu bile hemen ambulansı aradım bizde apartmanın aşağıya indik ama o an ben resmen sinir krizi geçiriyordum bebeğime bişey oldu diye sonra aşağıya inince kızım biraz düzelmişti ambulans geldi baktılar ambulans gelene kadar zaten düzelmişti nefesi. Sonra bizi ambulansla hastaneye götürdüler akşamüstü olduğu için acilde pratisyen hekim vardı hemen akciğer filmi çektiler akciğerlerinde bişey yok dediler nöbet veya atak olabilir dediler çocuk doktoru görsün birde çok gazı var eczaneden lagman alın evde yapın deyip bizi eve gönderdiler. Eve geldik kızım iyiydi sadece hırıltısı vardı ama bizim içimiz rahat olmadığı için kendi doktorumuzun olduğı hastaneye götürücektik akşam gözetim altında kalsın diye. Evde çantayı hazırlayıp çıkacaktık ki yine aynı şey oldu nefesi kesildi. Biz yine hemen hastaneye gittik doktorumuz baktı ama o da bir şey bulamadı kafa ultrasonu çektiler kan değerlerine baktılar hiç bir şey yok. O da nöbet veya atak olabilir dedi kızımda sonra sabaha kadar uyudu hastanede kaldık herhangi bir sorun olmadı bugünde biraz hırıltısı var ama şükürler olsun gayet sağlıklı duruyor. Neden böyle oldu anlamadım ben resmen panikatak oldum bugün bütün gün nefesini dinledim ağlamasına izin vermedim hep kucağımdaydı. Birde 1.ayda 1 kilo almıştık dün doktor tarttı 2.ayımız olmuştu sadece 320 gram almış mama+meme yapıyoruz mamaya başladık. Biz İstanbul’da oturmuyoruz ama orda iyi bir doktora daha baktırmak istiyoruz bu nefes kesilmesi neden olur diye önerilerinizi bekliyorum veya böyle bir şey başına gelem varsa nolur yazın çok korkuyorum birdaha olur diye resmen hastanede yaşamak istiyorum. Çok uzun oldu kusura bakmayın