Merhaba anneler. Bugün aralıklı oruca başladım. Sabah saat 8 civarı uyandım 2 bardak su içtim 9 buçukta tarçınlı kahve içtim 12ye doğru 1 dilim süzme peynir 1 domates 1 salatalık bol yeşillik yedim akşam saat 8e doğru 2 parca fırında tavuk 1 közlenmiş kapya biber 1 bardak ayran ve bol salata yedim. Gun içinde 2 buçuk litreden fazla su içmişimdir.
Yediklerim az mı çok mu 100 kilo oldum artık kilo vermek istiyorum 27 ve 12 aylık bebeklerim var ikisi de emiyor. Bugün sadece akşam yemeğine doğru çok acıktım yani yediklerim yetti gibi. Bu şekilde beslenirsem sütüm azalır mı?