Valla bıktım yaa, çok dertliyim bu konuda . Nerdee taş gibi göğüslerimmm Allahımmm. bebeğim 8 aylık sadece elhamdulillah emzirdim herşey yerindeydi taakiii işe başlayacağım için anne kayınvalide yanıma gelene kadar niyeyse hep bi süt sağdığımda gelmiyommmuuuuu, sütünnn yokmuuuu demelerindennn valla bezdim kii ben 30-40 tane lansinoh tekli kullanarak 180-200 cc stok yapmış biriyken, onlar geldi 50 cc zor görür oldum hatta Ameda smb kiraladım düşünün.
yemem içmem düzenim çok iyidi ama işe başladım Allah razı olsun geldiler sırayla ama beni süt konusunda geriyorlar çünküüü birini emerken diğerindenn akmıyormuşşş hele hele yarabbimmm kafaya bakın yaaa😭😭😭
açık açık bana süt ile ilgili birşey demeyin diye defalarca dedimmm, salak gibi sağınca biberon nadiren dolunca ohh be laf etmeyecekler diyorum. Hatta moral sıfır göğsüm dolu bile olsa sağsam sinirden gelmiyor, galactago aldım napimmm😣
Siz nasıl başesiyorsunuz??